13 Ocak 2008 Pazar

Zincir Mailler ve Psikolojileri

Bu zamana kadar bana zincir e-posta gönderen tüm dost ve arkadaşlarıma
teşekkürü bir borç bilirim;

Sayelerinde tuvalet temizlemekte kullanıldığını öğrendiğim kolayı
içemez oldum Aids virüsü taşıyan iğneler kıçıma batar korkusuyla
sinemaya gidemez oldum

Deodorantlar kanser yapıyor diye sayelerinde artık bir domuz gibi
kokmaya başladım

Telefon hattımı kullanıp bana borç takarlar korkusuyla telefonlara da
cevap vermiyorum
İçinden fare ya da fare zehiri çıkar diye hiçbir kutu içeceği içmiyorum

Çok sevdiğim içkime ilaç koyup beni uyuturlar,organlarımı çalarlar ve
buz dolu bir küvetin içinde uyanırım diye bana yaklaşanları da
tersliyorum

Neyim var neyim yoksa satıp hastanede yatan ve büyük ihtimalle ölmek
üzere olan çocuklara yatırmayı düşünüyorum

Mail listesine katılırsam alacağım söylenen para bilgisayar,cep
telefonu ya da gezileri beklemekten de evden dışarı çıkamaz oldum

Tuz Gölü'ne Konya'nın katkılarından dolayı yemeklerim tuzsuz tatsız

Msn paralı olacak;Adam yeşerecek mi,sararacak mı beklemekten de gına geldi

Excel hala ne zaman emekli olacağımızı da bildirmedi

Bir maili forward etmedim,başıma ne belalar gelecek diye korkuyla
beklemekten ruh sağlığımı da kaybettim

Multipl skleroz olunuyormuş diye diyet ürünleri düşmanıma bile tavsiye etmiyorum

Yerli malı kullanacağım derken marketlerde barkodu 869 ile başlayan
ürünleri aramaktan da gözlerimin biraz daha bozulduğunu farkettim

Sevgili dost ve arkadaşlarımdan gelen 'lütfen okuyunuz' , 'çok önemli'
, 'aman virüse dikkat' 'bilmemkim para dağıtıyor' 'en az beş kişiye
yolla' , 'inanmadım ama doğruymuş' 'kişiliğini test et' , 'tıkla
para yolla,tıkla yardım et' , 'bilmemkim seni gözetliyor' ,
'bilmemkime mail at,haddini bildir' , 'onu yeme bunu ye' şeklinde
başlayan kerameti kendinden menkul,nev'i şahsına münhasır bu mailler
sayaesinde hep beraber kafayı çizme"ye ne kadar yakın olduğumuzu da
müşahade etmiş oldum

Bir Dost

Hiç yorum yok: