18 Ocak 2008 Cuma

Medine Dilencisi Ulusoy, Saldirgan Sultan Terim..!

Medine dilencisi Haluk Ulusoy, saldırgan Sultan Terim!

Haluk Ulusoy"un ağlayan, bayılan ve sürekli yaratandan yardım dilenen halinden bıkmadınız mı?

Medine dilencisini andırıyor başkanın hali.

Nihayetinde oynanan bir ayak topu…

Ancak Ulusoy açıyor ağzını, başlıyor söylemeye;

Allah dualarını eksik etmeyen analarımızdan razı olsun.

Allah bütün güçlerini harcayan, varını yoğunu ortaya koyan oyuncularımızdan razı olsun.

Allah teknik ekibimizden razı olsun.

Allah bizi ekran başında izleyenlerden razı olsun.

Ne için bu eveleme geveleme…

Bizimle baş etmesi güç olan bir rakibi yendiğimiz için.

Ne kazandık.

Futbol maçı.

Yunanistan"a ne kaybetmiştik?

Futbol maçı.

Eğer Norveç"e de yenilseydik ne diyecekti Medine dilencisi gibi geveleyen başkan?

Allah bize dua etmeyen analarımızın bacılarımızın müstakını versin.

Allah teknik ekibimizin cezasını versin.

Allah doğru dürüst oynamayan topçularımızın belasını versin.

Allah bizi ekrandan izleyen uğursuzlara benim gibi dert versin.

Toplumda salgına dönen milliyetçilik, dincilik bileşkesi her alana sıçramış durumda.

Ben sahaya çıkan bu takımı tutmuyorum, sevmiyorum.

Niye?

Emre Belezoğlu denen küçük adamın, bir sporcuda olması gereken en önemli erdemin ahlaklı olmak olduğu gerçeğini bir türlü kavraması sağlanamadığı için.

Yıllarca Fethullah Gülen"in baş müridi olan Hakan Şükür"e bir türlü rest çekilemediği için.

Fatih Sultan Terim"in kişisel hırs ve ihtirasları milliyetçilik, delikanlılık gibi sunulduğu için.

Dostluk, barış yerine kavgacılık, şiddet öneren bir yapıda olan takım, mafyatik bir havada topluma korku saldığı için.

İsveç maçının cezasını toplum olarak veremediğimiz için.

Delikanlı Terim, delikanlılığını yapmayıp; ilahlar kurban istediğinde Şifo Mehmet"i gözünü kırpmadan verdiği için.

Ersun Yanal"ı göz göre göre federasyon, medya, Terim işbirliğiyle ipe çektikleri için.

Açlık sınırda yaşayan insanların olduğu bu ülkede Terim"e yüz binlerce dolar sorgusuz verildiği için.

Askerler şehit olup, arkada kalanları neredeyse acından ölürken, milli sporculara açık çekler verildiği için.

Toplumun en zayıf, en hassas günlerinde kameralar karşısına geçip, sanki toplumsal bir liderlik yaparmış gibi görünen sultan Terim"e, kimse soru soramadığı için.

Kazanmak için her yolun mübah görüldüğü bir ortam yaratıldığı için.

Başka ülkelerin maçlarına teşvik primleri gönderildiği için.

Resmen sahteciliğe bulaşmış oyunculara milli forma verildiğinde, toplumdan ses çıkmadığı için.

Hakan Ünsal çıkıp; “Evet namazımızı da kıldık, orucumuzu da tuttuk, topumuzu da oynadık. Genç kardeşlerimize kol kanat gerdik. Gece âlemlerine dalsalar, daha mı iyi olurdu?” dediğinde, bir Allah"ın kulu “Sen ne diyorsun?” diye soramadığı için.

Aslında bu itiraf içine düştüğümüz bataklığın belgesi.

Hacılarla, hocalarla, imamlarla gittiğimiz dünya kupası hala belleğimizde!

Kimse soruşturdu mu?

Burası “Ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklısını severim.” diyen Mustafa Kemal"in laik cumhuriyeti mi?

Yoksa Ulusoy"ların, Terim"lerin, Belezoğlu"ların, Şükür"lerin yönettiği muz cumhuriyeti mi?

Önce kazanmanın, nasıl olursa olsun kazanmanın her şey olmadığını anlamalıyız!

Terim; “Ben ders almam, veririm” dedi.

Çıt yok.

Ders almak, öğrenmek ayıp mı, günah mı, eksiklik mi?

Tersini söyleseydi şaşardım.

Silahların atıldığı, başarıların hazımsızlığa dönüştüğü ve cinayetlere kadar varan acıların yaşandığı ayak topu akşamlarını istemediğim için bu takımı tutmuyorum.

Bu kültürü, anlayışı reddediyorum.

Her uyduruk başarıda Taksim Meydanı işgal ediliyor.

Gösteriler, bağırış, çağırış.

Hangi meydan bu?

Er meydanı mı?

Yoo…

1 Mayıs"larda işçilere çok görülen, emekçinin coplandığı meydan.

Milli takımı milli bulmadığım için tutmuyorum.

Kabadayıların, dincilerin, mafya liderlerinin egemenliği altında olan bir yerden temiz bir başarı edinileceğine inanmıyorum.

Milli takım toplumun tamamını kucaklamıyor.

Kucaklayamıyor.

Kasımpaşalı Başbakan…

İtalyan devşirmesi Sinyor Terim…

Allah"a avuç açmaktan öte hiçbir birikimi olmayan başkan Ulusoy…

Bu arabesk ortamda bu takımı tutamam.

Ben sporcunun zeki, çevik, ahlaklısını sevenin izindeyim.

Hiç yorum yok: