28 Ağustos 2007 Salı

İnanıyorumki


İnanıyorum ki gerçek aşk vardır ve en başından beri orada bir yerdedir.

İnanıyorum ki insanlara yeniden şans verilmeli, yine şans verilmelidir.

İnanıyorum ki en güzeli, insanlara hep eşit muamele etmektir. Çünkü içlerini asla bilemeyiz.

İnanıyorum ki iyi şeyler hep, yaptıkları işe gönlünü verenlerin başına gelir.

İnanıyorum ki susuşlar en yalın, en yalansız konuşmalardır.

İnanıyorum ki temiz bir kâlp en doğru yol göstericidir.

İnanıyorum ki biz Allah'a yardım edersek, O bizi asla insanların yardımına muhtaç etmez.

İnanıyorum ki dinlemeyi bilen yetişkinlere, çocuklar çok şey öğretir.

İnanıyorum ki şakalar, fıkralar, karikatürler insanların makul olmalarına çok yardımcı olur.

İnanıyorum ki hayattan zevk almamızın biricik yolu, yaparken de yaptıktan sonra da zevk aldığımız şeyleri iş edinmekten geçer.

İnanıyorum ki sevmek ve sevilmek, birbirinden bağımsız ve tamamen farklı iki şeydir.

İnanıyorum ki hiçbir şeyin en iyisi henüz yapılmamıştır ve onu bizim yapma ihtimalimiz her zaman vardır.

İnanıyorum ki verdiğimiz söz, artık boynumuzun borcudur. Ve en öncelikli borcudur.

İnanıyorum ki çocuklarımıza bol masal anlatmalıyız. Masal kahramanları onlara hayat boyu yol gösterecek en sevimli yıldızlardır.

Hiç yorum yok: