26 Haziran 2007 Salı

Tuketici Merkezi - Ornek Dilekceler

Bu sayfa TüketiciMerkezi.Org sitesinden alıntı yapılarak yayınlanmıştır.
Kullanabileceğiniz dilekçe örnekleri aşağıdadır. Daha fazla bilgi için ilgili
siteyi inceleyebilirsiniz. Hakkınızı arayın!


Değerli Tüketiciler;

Bu sayfa sizlerden gelen şikayetlerin hızlı ve pratik olarak yanıtlanması amacıyla hazırlanmıştır. Şikayet formunu eksiksiz olarak doldurduğunuz takdirde size bir Şikayet Numarası ve Şifre verilecektir.
Bu numarayı ve şifreyi unutmayın. "Şikayet Takip Sayfası" bölümüne verilen numara ve şifre ile giriş yaparak şikayetinizle ilgili her türlü veriye ulaşabilecek ayrıca çözüm yolları hakkında bilgi alabileceksiniz.
Şikayet Numaranızı ve Şifrenizi unuttuğunuz takdirde tuketici@... adresine mail atarak yardım isteyebilirsiniz.
Türkiye'de bulunan Sivil Toplum Örgütleri arasında bir ilk olma özelliği taşıyan bu sistemi tüketicilere kazandıran Ahmet SAVAŞ'a teşekkürlerimizi sunarız.

Şikayeti Bildirmek için tıklayın :
http://www.tuketicimerkezi.org/yeni/sikayet_bildir.php
Formu doldururken lütfen eksiksiz olmasına dikkat edin.
Sorun ile karşılaştığınız takdirde tuketici@... adresine mail atabilirsiniz.

Bildirdiğiniz Şikayeti Takip Etmek için Tıklayın :
http://www.tuketicimerkezi.org/yeni/sikayet_no_takip.php

Şikayetlerinizin on-line takibi için: Şikayet Takip Sayfasını kullanabilirsiniz.

Tüketici Mahkemelerine hitaben hazırlanan dilekçe örneklerini bilgisayarlarına indirebilirsiniz.

1) BİLGİ EDİNME BAŞVURU FORMU
2) KAPIDAN SATIŞLARDA CAYMA BİLDİRİM BELGESİ
3) SATIN ALINAN HİZMETİN AYIPLI ÇIKMASI (Tüketici Mahkemesi'ne)
4) SATIN ALINAN HİZMETİN AYIPLI ÇIKMASI (Tüketici Sorunları il / İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı'na)
5) SATIN ALINAN MALIN AYIPLI ÇIKMASI (Tüketici Mahkemesi'ne)
6) SATIN ALINAN MALIN AYIPLI ÇIKMASI ( Tüketici Sorunları İl / İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı'na)
7) YETKİLİ SERVİSİN 15 İŞGÜNÜNÜ GEÇİRMESİ VE/VEYA AZAMİ TAMİR SÜRESİ 30 İŞGÜNÜNÜ GEÇİRMESİ
8) SÖZLEŞMEDEKİ HAKSIZ ŞARTLAR
9) TAKSİTLİ SATIŞTA / KAMPANYALI SATIŞTA SÖZLEŞMENİN BİR NÜSHASININ TARAFIMA VERİLMEMESİ
10) KULLANMA KILAVUZUNUN VERİLMEMESİ
11) ÜRÜN GARANTİ BELGESİNİN VERİLMEMESİ
12) YETKİLİ SERVİS İSTASYONUNUN BULUNMAMASI VEYA YETKİLİ SERVİSİN YEDEK PARÇA STOKUNUN EKSİK VEYA BULUNMAMASI
13) TÜKETİCİ KREDİ SÖZLEŞMESİNİN TEK NÜSHA OLARAK DÜZENLENMESİ VEYA DÜZENLENEN BİR NÜSHASININ VERİLMEMESİ
14) SERGİLENEN VEYA SATILAN ÜRÜNDE FİYAT ETİKETİNİN BULUNDURULMAMASI ( Belediye Başkanlığı, Tüketici Sorunları İl / İlçe Hakem Heyeti Başkanlığı'na)
15) REKLAM KURULU ŞİKAYET DİLEKÇESİ
16) ABONELİK SÖZLEŞMESİ
17) DEVRE TATİL SÖZLEŞMELERİ
18) PAKET TUR SÖZLEŞMESİNİN VERİLMEMESİ
19) KAPIDAN SATIŞ FİRMASI ŞİKAYET DİLEKÇESİ
20) MESAFELİ SATIŞ ŞİKAYET DİLEKÇESİ
21) KREDİ KARTI SÖZLEŞMESİNE UYGUN OLMAYAN DURUMLARLA İLGİLİ ŞİKAYET DİLEKÇESİ

Tüketici Merkezi

Hiç yorum yok: