25 Haziran 2007 Pazartesi

istanbul Buyuksehir Belediyesi Kadin Koordinasyon Merkezi

HANGİ YARDIMLAR YAPILIYOR GIDA YARDIMI

Merkezimize başvuruda bulunan mağdur ailelerin ilk safhada gıda ihtiyaçları karşılanmaktadır. Temel ihtiyaç maddelerinden oluşan gıda paketi, bir ailenin temel gereksinimini giderecek şekilde hazırlanmış olup yapılan tahkik kapsamında "I. Derece İhtiyaçlı" olarak nitelendirilen şiddetli mağduriyet yaşayan ailelere ulaştırılmaktadır.

SAĞLIK YARDIMI

Gezici ekiplerimizin yerinde tespit raporu sonucu sağlık yardımına ihtiyaç duyanlara muayene imkânı sağlanmakta, ilâç yardımı yapılmakta, bu kişilerin yeşil kart edinmelerine yardımcı olunmakta ve kendileri hastanelere yönlendirilmektedir. Ayrıca Büyükşehir Evde Bakım Ünitesi ve diğer ilgili birimlerle iş birliğine gidilmektedir. Kimsesiz hastalar ile Merkezimizin elemanları bire bir ilgilenmekte ve hastane işlemlerini takip etmektedirler.

GİYSİ, EŞYA VE MEFRUŞAT YARDIMI

Hayırsever vatandaşlarımızın ikinci el eşya ve giysi yardımları üç gün içerisinde adreslerinden teslim alınmaktadır. Merkezimiz bünyesinde mobilya, giysi, mefruşat ve geri dönüşüm atölyesi olmak üzere dört atölye bulunmaktadır.

NAKİT YARDIMI

Merkezimizce nakit yardımına ihtiyaç duyduğu tespit edilen kişiler, gerekli evraklarıyla önem sırasına göre Büyükşehir Belediyesi Yardım Sandığı'na gönderilmektedir.

EĞİTİM YARDIMI

İstanbul Büyükşehir Belediyesinin okulların açılış dönemi olan Eylül ayında yılda bir kereye mahsus olarak verdiği eğitim yardımları ihtiyaçlılara ulaştırılmaktadır.

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kadın Koordinasyon Merkezi - Vakıf


YARDIMI NASIL VERİYORUZ?

KKM'ye başvuranlara yardım verilip verilmeyeceği durumları yerinde incelendikten sonra kararlaştırılmaktadır. Bu bağlamda süreç şu şekilde işlemektedir:

İhtiyaçlı ailenin KKM'ye başvurusu, İhtiyaçlı ailenin araştırılması, Araştırma sonuçlarının değerlendirilmesi, Aileye karar verilen yardımının ulaştırılması, Ailelerin ihtiyaçlılık durumunun devam edip etmediğine karar vermek üzere durumun yeniden tahkik edilmesi.

İletişim Bilgilerimiz Adres : Piyale Paşa Bulvarı No:1 ( Top sahası yanı) Çağlayan İstanbul Tel : (0212) 444 00 93 Fax : (0212) 320 08 63

Site Adresi: http://www.ibbkkm.org/?shw=0

32 yorum:

hilal dedi ki...

eşimden yeni ayrıldım 16 ve 8 yaşında eğitim gören 2 oğlum var yardımınızı bekliyorum buna ihtiyacım var tşk

hilal dedi ki...

eşimden yeni ayrıldım hala nikahı altındayım ama yalnızım 16 ve 8 yaşında eğitim gören 2 oğlum var yardımınızı bekliyorum tşk

hilal dedi ki...

eşimden yeni ayrıldım 16 ve 8 yaşında eğitim gören 2 oğlum var resmi nikahım duruyor fakat yalnızım çocuklarımla yardımınızı bekliyorum tşk

Manitu dedi ki...

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kadın Koordinasyon Merkezi

Adres: Piyale Paşa Bulv. No:1 PK:34404 Çağlayan, Kağıthane, İstanbul - Avrupa

Çağrı Merkezi:
444 00 93


Buradan ulaşamazsanız aşağıdaki linkten belediyeyi arayınız.

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Iletisim/Pages/Iletisim.aspx

veya googledan kadın koruma derneklerini arayınız.

Kolaylıklar diliyorum size.

kamil terzioğlu dedi ki...

selam ben 52 yaşindayım sağlik sorunlarından dolayı calişamiyorum eşimde oğlumda aynı durumda çalişamiyoruz bu durumdan dolayı kıramızı ve gida ihtiyaçlarimizi karşilayamiyoruz sağlik sorunlari nedenleriyle makaminiza gelemiyorum kandin koordinasyon merkezine başka kımseye siğinamicak kadae muhtaçim allahh rizasi için sesimi her kım duyarsa bana yardim edin allahın selamı ustunuzde olsun allaha emanet olun herşey için sağolun iyiki varsiniz... teşekurler

kamil terzioğlu dedi ki...

selam ben 52 yaşindayım sağlik sorunlarından dolayı calişamiyorum eşimde oğlumda aynı durumda çalişamiyoruz bu durumdan dolayı kıramızı ve gida ihtiyaçlarimizi karşilayamiyoruz sağlik sorunlari nedenleriyle makaminiza gelemiyorum kandin koordinasyon merkezine başka kımseye siğinamicak kadae muhtaçim allahh rizasi için sesimi her kım duyarsa bana yardim edin allahın selamı ustunuzde olsun allaha emanet olun herşey için sağolun iyiki varsiniz... teşekurler

kamil terzioğlu dedi ki...

selam ben 52 yaşindayım sağlik sorunlarından dolayı calişamiyorum eşimde oğlumda aynı durumda çalişamiyoruz bu durumdan dolayı kıramızı ve gida ihtiyaçlarimizi karşilayamiyoruz sağlik sorunlari nedenleriyle makaminiza gelemiyorum kandin koordinasyon merkezine başka kımseye siğinamicak kadae muhtaçim allahh rizasi için sesimi her kım duyarsa bana yardim edin allahın selamı ustunuzde olsun allaha emanet olun herşey için sağolun iyiki varsiniz... teşekurler

Toprak dedi ki...

kamil bey burası bilgilendirme sayfasıdır. ihityaçlarınız için resmi kurumlara bizzat başvuru yapmanız gerekmektedir. ilçede iseniz kaymakamlığa il merkezinde valiliğe gitmenizde fayda var. yoksa boş yere internette gezmiş olacaksınız.

kaymakamlıklarda sdyf (sosyal dayanışma yardım fonuydu sanırım) bürolarına başvurunuz.

sibel karaaslan dedi ki...

merhaba ben birsey sorucaktım. yardım kabul edildi ancak herhangi bir geri dönüşümü olmadı henüz bu cıkan yardımı nasıl temin edebilirim tam olarak nasıl bir işlem yapmam gerekiyor ? cagrı merkezini arıyorum ama bir turlu ulasamıyorum yardımcı olursan cok minnet duyarım tesekkürler.

sibel karaaslan dedi ki...

adım sibel. adıma yardım cıktı onaylandı fakat bana hiçbir geri dönüşüm olmadı. cagrı merkezini arıyorum ama bir türlü ulasamıyorum. tam olarak nasıl bir işlem yapmam gerekiyor nereye müracaat etmeliyim? yardım ederseniz cok münnettar olurum teseşekkürler.

sibel karaaslan dedi ki...

adım sibel. adıma yardım cıktı onaylandı fakat bana hiçbir geri dönüşüm olmadı. cagrı merkezini arıyorum ama bir türlü ulasamıyorum. tam olarak nasıl bir işlem yapmam gerekiyor nereye müracaat etmeliyim? yardım ederseniz cok münnettar olurum teseşekkürler.

Manitu dedi ki...

sibel hanım bu sitedeki bilgiler dışında maalesef başka bilgimiz bulunmamaktadır. ek olarak Alo 183 hattını deneyebilirsiniz. Kolay gelsin.

http://www.ibbkkm.org

Atilla yeşilufuk dedi ki...

yardımım çıktı ama telefondaki bayan iptal etti eşim evrakları telefon açıpta sordutmadılar evraklar nerde diye hemen gittiler bu da demek ki seçim ya chpli oldukları belli akp den soğutmaya çalışıyorlar oyları bölüyorlar yardım değil insanları kandırıyorlar personelliri


Atilla yeşilufuk dedi ki...

yardımım çıktı ama eve gelen bayan beni aramasını istemeden gitmiş tlf merkezindeki bayan iptal etti yardımımı çalışan personeller kendilerene göre konun yapıyorlar insanlarla resmen dalga geçiyorlar chp li olduklarını biliyom böyle yaparak akp nin oylarnı bölmeye çalışıyorlar

Atilla yeşilufuk dedi ki...

yardımım çıktı ama eve gelen bayan kıralcıdan kıralcı oldu eşimin beni aramasına müsade etmedi evrakların nerde olduğunu söyleyim diye biliyorki chp li bayan akp nin oynu bölmeyçalışıyorlar seçim zamanıya ondan olmalı bu insanlar nası böyle yardım merkezlerin çalışıyorlar

Bayram Şenel dedi ki...

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kadın Koordinasyon Yardımlaşma Merkezi'ne 1 yıl Aşkın Kayıt Oldum.Hala Arayıp Sormadılar Aradığımda 1 yıl'dan Beri Geleceğiz Diye Oyalıyorlar.Gerçekten'de Yardıma İhtiyacım Var.Ne Zaman Geleceklerinide Söylemiyorlar.Bekliyoruz... Bakalım... İnşallah Bize'de Gelirler.

suna kale dedi ki...

eşim 2 yıldır işsiz 2 tane çocugum var 2side aslım hastası tedavi oluyor
kızım 13 yaşında özel öğtime gidiyor zekada donuk anlama güçlüyü cekiyor
ben ev hanımıyım calişamıyom bel fıtığım var bel kemiğim ığlık fazla ayakda
duramıyom bu yüzdende çalişamıyom bana acil yardımınız bekliyom ilginize
teşekür ederim

Sinem Dinc dedi ki...

Kartal ak parti burosuna kackere gidip is istedi esim malef baskanla gorusmek mumkun degilmis bize senerdir uyeyiz neden kimse ilginelinmiyor 2 cocugum var kirada oturuyoruz ne yapnamiz lazim kendimizi kopruden mi atalim cok bise istemiyoruz sadece is istiyoruz

Sinem Dinc dedi ki...

Kartal ak parti belediye baskaniyla gorusmek istedi esim ama malesef baskanla gorusmek mumkun degilmis bizde senekerden beri ak partiye uyeyiz ev araba veye para istemedik sadece esim is istedi ilgelenilmedi bile 2 cocumum var ev kira bussuru bor ne yapalim simdi bogaz koprusunden mi atlayalim derdimizi anlatmak icin

Sinem Dinc dedi ki...

Kartal ak parti burosuna kackere gidip is istedi esim malef baskanla gorusmek mumkun degilmis bize senerdir uyeyiz neden kimse ilginelinmiyor 2 cocugum var kirada oturuyoruz ne yapnamiz lazim kendimizi kopruden mi atalim cok bise istemiyoruz sadece is istiyoruz

Sinem Dinc dedi ki...

Kartal ak parti burosuna kackere gidip is istedi esim malef baskanla gorusmek mumkun degilmis bize senerdir uyeyiz neden kimse ilginelinmiyor 2 cocugum var kirada oturuyoruz ne yapnamiz lazim kendimizi kopruden mi atalim cok bise istemiyoruz sadece is istiyoruz

Fatma Öztürk dedi ki...

Merhaba ben fatma öztürk eşim çalışmıyor hiç bir gelirim yok iki cocugum var biri okula gidiyor küçük oğlum rahatsız kaç aydir cokuklarima duzgun bir şey yediremiyorum sizden yardım istiyorum kiraciyim odeyemiyorum faturalarimi odeyemi yorum lütfen yardım edin

Unknown dedi ki...

Eleştiriniz cok yanlış ve taraflı. Ben de ak partiye bağlı bir ilcedeyim ve yatalak hasta çocuğum var evde tek kisi çalışıyor ve kiradayim ve aylık hasta masraflarina dahi yetisemiyoruz ama bu durumda bile 1 yılı aşkın bir süredir bekliyorum. Bu ne diyelim?

Unknown dedi ki...

Selamün aleyküm arkadaşlar bi sorum var geçen kadın koordinasyon merkezine baş vurdum allah razı olsun sosyal yardım kartı verdiler detayını tam bilmiyorum karta her aymı yükleniyor bide kalan para varsa sıfırlanır mı

Barış Ögdüm dedi ki...

Selamün aleyküm arkadaşlar bi sorum var geçen kadın koordinasyon merkezine baş vurdum allah razı olsun sosyal yardım kartı verdiler detayını tam bilmiyorum karta her aymı yükleniyor bide kalan para varsa sıfırlanır mı

Lokman Kaya dedi ki...

Benim dört kızım bir oğlum var Ben Kadın Koordinasyon merkezine başvurdum acaba kabul ederler mi Hemen cevabını yazabilir misiniz lütfen Teşekkürler şimdiden

Lokman Kaya dedi ki...

Merhaba benim adım Esra benim dört kızım bir oğlum var acaba Ben Kadın Koordinasyon merkezine başvuru yaptım acaba kabul ederler mi acil yazabilir misin Cevabını Şimdiden teşekkürler Acaba teşekkürler

Unknown dedi ki...

selam ben nurcan üzdemir sosyal yardim aliyordum ama busene alamiyorum kartimi goturup baktirdim ama yardim yatmamis neden

sabo kosimova dedi ki...

benım 5 çoçugum var 2kızım lisey 2 kızım okula gidyovar en küçük kanser hastası 5 yaşında kirada yaşyorum eşım askeri ücrete çalışyor ben önce bilmiyordum kkm hizmetı kendım yabancı eşim türk bizi tanıyan insanlar başvurdu yardım için 2sene önçe kkm çalışanları geldı evimize durumuzu ögrendı sonra bana söyledi size kkm başkanı özleyiş topbaş ziyarete gelecek bütün sıkıntılarınızı soyleyın size yardım edecek isteyınde isteyın dimiştı ramazanda özleyişhanım geldı bizim eve ben bütün sıkıntılarımı söyledım sagolsun benı dinledi sonra bizim evde namaz kıldı bügün cuma müberek günü dedi sonra yanında olan çalışanlara talimat verdı bizim 13 bin kredi borç odeniyecek çoçukların dişlere teler taklacak hata çoçuklar 12 sinifta temel liseyde egtım alacak çok şeyler söz verildi ama yapılmadı tel hep bahane uydurılar çoook ugraştım özleyiş hanıma ulaşmak olmadı randevu vermediler yenıbosney merkezine gitım kovmaktan beter etıller benım istedıgım sadece özleyış hanimın haberı olsun sizin orda çalışanlarınız bizim gibi insanları kulanarak o yardım paraları kendılerı alyolar sizide kandıryolar yardım yapıldı diye o insanların hiç ALLAH KORKUSU YOK

sabo kosimova dedi ki...

benım 5 çoçugum var 2kızım lisey 2 kızım okula gidyovar en küçük kanser hastası 5 yaşında kirada yaşyorum eşım askeri ücrete çalışyor ben önce bilmiyordum kkm hizmetı kendım yabancı eşim türk bizi tanıyan insanlar başvurdu yardım için 2sene önçe kkm çalışanları geldı evimize durumuzu ögrendı sonra bana söyledi size kkm başkanı özleyiş topbaş ziyarete gelecek bütün sıkıntılarınızı soyleyın size yardım edecek isteyınde isteyın dimiştı ramazanda özleyişhanım geldı bizim eve ben bütün sıkıntılarımı söyledım sagolsun benı dinledi sonra bizim evde namaz kıldı bügün cuma müberek günü dedi sonra yanında olan çalışanlara talimat verdı bizim 13 bin kredi borç odeniyecek çoçukların dişlere teler taklacak hata çoçuklar 12 sinifta temel liseyde egtım alacak çok şeyler söz verildi ama yapılmadı tel hep bahane uydurılar çoook ugraştım özleyiş hanıma ulaşmak olmadı randevu vermediler yenıbosney merkezine gitım kovmaktan beter etıller benım istedıgım sadece özleyış hanimın haberı olsun sizin orda çalışanlarınız bizim gibi insanları kulanarak o yardım paraları kendılerı alyolar sizide kandıryolar yardım yapıldı diye o insanların hiç ALLAH KORKUSU YOK

sabo kosimova dedi ki...

benım 5 çoçugum var 2kızım lisey 2 kızım okula gidyovar en küçük kanser hastası 5 yaşında kirada yaşyorum eşım askeri ücrete çalışyor ben önce bilmiyordum kkm hizmetı kendım yabancı eşim türk bizi tanıyan insanlar başvurdu yardım için 2sene önçe kkm çalışanları geldı evimize durumuzu ögrendı sonra bana söyledi size kkm başkanı özleyiş topbaş ziyarete gelecek bütün sıkıntılarınızı soyleyın size yardım edecek isteyınde isteyın dimiştı ramazanda özleyişhanım geldı bizim eve ben bütün sıkıntılarımı söyledım sagolsun benı dinledi sonra bizim evde namaz kıldı bügün cuma müberek günü dedi sonra yanında olan çalışanlara talimat verdı bizim 13 bin kredi borç odeniyecek çoçukların dişlere teler taklacak hata çoçuklar 12 sinifta temel liseyde egtım alacak çok şeyler söz verildi ama yapılmadı tel hep bahane uydurılar çoook ugraştım özleyiş hanıma ulaşmak olmadı randevu vermediler yenıbosney merkezine gitım kovmaktan beter etıller benım istedıgım sadece özleyış hanimın haberı olsun sizin orda çalışanlarınız bizim gibi insanları kulanarak o yardım paraları kendılerı alyolar sizide kandıryolar yardım yapıldı diye o insanların hiç ALLAH KORKUSU YOK

zübeyde dedi ki...

selamun aleyküm ben zübeyde tunçel yıllar önce başvurdum mart ayında incelemeye gelmişler evde yoktum biray içinde tekrar gelineceğini söylediler ama gelen giden yok. evden çıkmıyorum hastaneye gitmem gerekli gidemiyorum sesimizi kim duyacak bizim...