26 Eylül 2007 Çarşamba

Sanliurfa Belediyes 200 Ogrenciye Burs Veriyor

200 ÖĞRENCİYE BURS VERİLECEK

Şanlıurfa Belediyesi'nden burs alacak 200 öğrenci 08 Ekim 2007
tarihinde noter huzurunda yapılacak kura çekimi ile belirlenecek


ŞANLIURFA (İHA) - Şanlıurfa Belediyesi'nin yeni eğitim yılında
Üniversite öğrencisine vereceği bursa başvurular sürüyor.

Ekonomik durumu iyi olmayan üniversite öğrencilerine Şanlıurfa
Belediyesi'nin 8 ay boyunca 50'şer YTL'lik dilimler halinde vereceği
toplam 400 YTL' lik bursa başvurular sürüyor. 200 öğrenciye
verilecek burs için 2 haftada bin 387 kişinin Şanlıurfa
Belediyesi'ne başvurduğu öğrenildi.

Belediye Sosyal Hizmetler Müdürlüğü görevlisi Ahmet Keskin,
özellikle 10-20 Eylül tarihleri arasında öğrencilerin yoğun ilgisi
karşılaştıklarını belirterek, "Burs müracaatları 1 Ekim'e kadar
Belediye binasının arka tarafında bulunan Kültür ve Sosyal İşler
Müdürlüğü, Sosyal Yardım birimine müracaatlarını yapılabilirler.

Burstan faydalanmak isteyenlerin en az 4 yıllık örgün Yüksek Öğrenim
Kurumu öğrencisi olmak, hazırlık ve birinci sınıfta 22, ikinci
sınıfta 24, üçüncü sınıfta 25, dördüncü sınıfta 26 yaşından büyük
olmamak, Şanlıurfa doğumlu olmak, herhangi bir firma veya kuruluşta
daimi eleman olarak çalışmamak, maddi desteğe ihtiyacı olmak ve
müracaat formunu eksiksiz doldurmak gibi şartlar aranıyor" dedi.

Şanlıurfa Belediyesi'nden burs alacak 200 öğrenci 08 Ekim 2007
tarihinde noter huzurunda yapılacak kura çekimi ile belirlenecek.

1 yorum:

resat dedi ki...

sayin belediye baskanim..bursa basvurmak için niçin bir basvuru formu internette yayinlamadiniz.. ben nerdeyim.. nasil oraya kadar gelecektim.. urfaya hiçççççç yakistimi bu.. urfali olupta basarili olmak, disarda okummak suçmu.. allah insaf versinn.. sizi siddetle kiniyorum.. ama yinede sizi seviyorum; çünkü yanimda bir siirtli arkadas var onlarin belediye baskani kaç senedir milleti, burs verecegim diye kekliyor.. siz bana vermemis olsaniz bile en azindan baskalara verdiniz.. saygilar...