3 Ekim 2007 Çarşamba

Bin Ogrenciye Burs Verilecek

Burs ücretlerinde artış yapmayan Çorum Belediyesi burs alan öğrenci sayısını 508’den bine çıkartacak.

Bin öğrenciye burs verilecek
03.10.2007 11:14

Corum Belediyesi, 2007-2008 öğretim yılında orta ve yüksek öğrenim gören öğrencilere verdiği bursa zam yapmayacak ancak 508 olan öğrenci sayısını bine çıkartacak.

Merkeze bağlı köylerde yaşayan vatandaşların çocuklarının yararlanabileceği burslardan ayrıca Çorum Belediyesi’nde çalışan memur çocukları da yararlandırılacak.

Belediye Başkanı Turan Atlamaz, Çorum Belediyesi tarafından bu yıl 360’ı üniversite, 148’i ortaöğrenim olmak üzere 508 öğrenciye burs verdiklerini açıkladı.

2007-2008 eğitim yılındaki öğrenci bursları hakkında Belediye Meclisi üyelerini bilgilendiren Belediye Meclis Üyesi Ahmet Yetim de, 4 yıl önce Çorum Belediyesi tarafından bin 250 öğrenciye burs verildiğini hatırlattı.

Bu sayının mezun olan öğrencilerle birlikte 508’e düştüğünü dile getiren Ahmet Yetim, bu yıl bin öğrenciye burs vermeyi amaçladıklarını kaydetti.
Eğitim burslarından belediye görev yapan memurların çocuklarının da faydalanacağını anlatan Yetim, “Burs miktarını artırmak yerine burs miktarını çoğaltacağız. Bir aylık burs 75’bin YTL’ye mal oluyor. Bu bir yıl da ise 900 bin YTL’ye tekabül ediyor. İlköğretimde 148, ortaöğretimde ise 360 öğrenci var. İlköğretim öğrencilerine 35, yükseköğretim öğrencilerine ise 75 YTL burs verilecek” dedi.

Belediye Meclis Üyesi Mahmut Köksal da, belediyeciliğin sadece alt yapı çalışması yapmakla olmadığını belirterek, “Keşke imkanlar elverse de herkese burs versek” diye konuştu.

Burs, burs verenler, burslar, üniversite bursları, burs haberleri, burs veren şirketler

Hiç yorum yok: