26 Aralık 2007 Çarşamba

Kopek Oldurmenin Cezasi 1971 YTL

Köpek öldürmenin cezası 1971 YTL

DHA

Antalya'da 14 Aralık sabahı 3 sokak köpeğini tüfekle öldüren Halil Altınok'a 1971 YTL ceza verildi. Molla Yusuf Mahallesi'nde 14 Aralık sabahı silah sesleri duyan mahalle sakinleri balkonlara fırladı. Konyaaltı İlköğretim Okulu'na 15 metre uzaklıktaki müstakil bir evde oturan Halil Altınok'un 3 köpeğe tüfekle ateş ettiği görüldü. 3 köpek kanlar içinde yere yığıldı. Mahalle sakinleri ve Konyaaltı Dostları Derneği yöneticileri Altınok'tan şikâyetçi oldu. Antalya Valiliği'nden dün yapılan açıklamada, Altınok'a 5199 Sayılı Hayvanları Koruma Kanunu'nun 13. maddesi uyarınca 1971 YTL para cezası verildiği bildirildi.

1 yorum:

yagmmur dedi ki...

eline koluna sağlık sayın halil bey. Ortalıkta o kadar çok başı boş köpek varki belediyelerde sahip çıkmıyor bu hayvanlara.Geçen gün beni de ısırıyorlardı canımı zor kurtardım .İnan vicdanlı biri olmasam kıymaya basacaktım fare zehrini verecektim köpeüe ama yapamadım. Senim kadar cesaretli olmayı isterdim. Yetkililer duyun artık sesimiz . Bu köpekleri bizler cezalandırmadan sabrımız taşırmadan köpek çiftliklerine götürün toplayın.İnsanlarda rahat rahat gezsin sokaklarda meydanlarda.Hayvanseverler hiç kızmasın bana bende hayvanları seviyorum eminim hasan betde seviyordur. Kimbilir ne yaptılar köpeklerde adamı çıldırttılar. Geçmiş olsun hasan bey.