6 Eylül 2008 Cumartesi

Milli Eğitim Bakanlığı

Milli Eğitim Bakanlığı

Bakanlık, yükseköğretim kurumlarının öğretmen yetiştiren bölümlerinde okuyan öğrencilere burs desteği sağlamaktadır. Hangi bölümden kaç öğrenciye ne kadar burs verileceği her öğrenim yılı başında belirlenmektedir. MEB’in bursları, mecburi hizmet karşılığında verilmekte olunup, burslu öğrenci mezun olduğunda öğretmen olarak doğrudan göreve alınmaktadır. Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada üniversitelerin eğitim fakültelerinde okuyan öğrenciler için verilen bursun bu yıl da devam edeceğini bildirmişti. Ancak bakanlığın sitesinde burs başvurularıyla ilgili herhangi bir açıklama yapılmadı. Bakanlığın önümüzdeki günlerde www.meb.gov.tr adresinden burslarla ilgili gerekli açıklamayı yapması bekleniyor.
Tel: (0-312) 425 53 30

Hiç yorum yok: